Kunde og Marked

Uke 42 i sosiale medier – mye fokus på kampanjer for bankenes spareprodukter

Denne uken forteller DNB og SpareBank 1 om spareproduktene sine, Danske Bank om sin nye mobilbank, Gjensidige om sin topplassering i Ipsos omdømmepris og Storebrand forsøker å sette IPS på agendaen.

DNB

Sparing
DNB oppfordrer her til å laste ned ‘Spare’-appen, og spare til 3 uker på Route 66, og få 20% rabatt hos route66usa.

Video

Skadeforsikring
DNB Skadeforsikring bruker fredag den 13. til å fortelle litt om seg selv.

Fredag 13. er her igjen, er man mer uheldig da? #fredag13

A post shared by DNB Bank (@dnb_bank) on

TV-aksjonen kommer denne helgen, og DNB forteller om sin rolle i TV-aksjonen gjennom historien, og gir en donasjon på forhånd.

Video

SpareBank 1

Sparing – Sparebanden skal lære unge om penger.

Video

Vipps

Reklame for bruk av Vipps til netthandel

Video

Danske Bank

Danske Bank lanserer ny mobilbank.

📱Nå er vi i gang med å lage en ny mobilbank, og ønsker din tilbakemelding! Last den ned og fortell oss hva du synes 👇 danskebank.no/nymobilbank

Posted by Danske Bank Norge on 18. oktober 2017

 Gjensidige

Ipsos omdømmepris 2017 går til Gjensidige

 Storebrand

Storebrand ønsker å skape mer engasjement rundt IPS med å lage en morsom konkurranse.

Hva er IPS?

#IPS er for deg som liker skattefordeler! Men hva er egentlig IPS? Isbjørn i Parkas med Sverd?Vi ønsker ditt forslag!Kommenter under, og du kan vinne 1 000 kroner satt inn på ny IPS hos oss ?. Vi kårer tre kreative vinnere fredag 27.10.

Posted by Storebrand on 9. oktober 2017

 

Leave a Reply